Klientu attiecību pārvaldība ir jebkura veiksmīga biznesa stūrakmens. ABCD CRM modulis sniedz jums visus nepieciešamos rīkus, lai efektīvi komunicētu ar klientiem, sekotu līdzi mijiedarbībai un veidotu ilgtspējīgas attiecības.
Galvenās funkcijas:
360° klientu profils:
- Detalizēta vēstures apskate par katru klientu, ieskaitot iepriekšējos pirkumus, saziņu, piezīmes un citus svarīgus datus. Tas ļauj jums iegūt pilnīgu priekšstatu par klientu un personalizēt mijiedarbību.
- Vairāku skatu izveide, lai segmentētu klientus pēc dažādiem kritērijiem, piemēram, pirkuma vēstures vai izcelsmes.
Efektīva komunikācija:
- Statusa maiņas, lai sekotu līdzi klientu apkalpošanas procesam un nodrošinātu, ka neviens klients netiek aizmirsts. Varat definēt pielāgotus statusus, piemēram, "Potenciālais klients", "Aktīvs klients", "Neaktīvs klients" utt.
- SMS un e-pasta nosūtīšana tieši no CRM sistēmas, lai atvieglotu komunikāciju un ietaupītu laiku. Varat izmantot iepriekš sagatavotas veidnes vai izveidot personalizētus ziņojumus.
Integrācija ar citiem moduļiem:
- Iespēja izveidot resursu plānotāja ierakstu, lai ieplānotu tikšanos, konsultāciju vai citu notikumu ar klientu.
- Iespēja izveidot uzdevumu ierakstu, lai deleģētu uzdevumus darbiniekiem un sekotu līdzi to izpildei.
Papildu funkcijas automašīnu tirgotājiem:
- Automašīnas konfiguratora izveide un drukāšana, lai palīdzētu klientiem izvēlēties sev piemērotāko automašīnas modeli un aprīkojumu.
- Automašīnas pirkuma līguma izveide, lai atvieglotu un paātrinātu pārdošanas procesu.
Ar ABCD CRM moduli jūs varat:
- Veidot spēcīgākas un ilgtspējīgākas attiecības ar klientiem.
- Uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti.
- Palielināt klientu lojalitāti un atkārtotus pirkumus.
- Efektīvāk pārvaldīt pārdošanas procesu.
- Iegūt vērtīgu ieskatu klientu uzvedībā un preferencēs.